Honingbindweefsel

Honing bindweefsel massage.

Honing bindweefselmassage is een krachtige massage die de huid roze tot rood laat worden en tot in het bindweefsel werkt. Diepzittende gif- en afvalstoffen worden losgeweekt en afgevoerd. De honing wordt direct door de huid opgenomen en voedt in de diepte. De huid is nog nooit zo glad , sterk en onweerstaanbaar zacht geweest. Honing stimuleert het zelfherstellende vermogen van het lichaam.
Honing verbeter de bloedcirculatie en zuurstofopname in de weefsels onder de huid en heeft een positieve invloed op het hele zenuwstelsel in de huid . En is een waardevolle impuls bij de restauratie van de elasticiteit van de huid.
Bijvoorbeeld bij cellulitis.
Cellulitis is een onderhuidse verstoring van het bindweefsel door een opstapeling van vet en vocht, de huid ziet er bobbelig uit.
Een honing bindweefsel massage helpt de verstoringen te verminderen waardoor de cellulitis minder zichtbaar wordt.
De honing op de huid wordt plakkerig waardoor de massage niet altijd prettig aanvoelt maar wel zeer effectief is.
Na de massage is de honing opgenomen door de huid. U voelt niet plakkerig aan . Eventuele restjes worden verwijderd met zeep.

De behandeling bestaat uit :
- scrubben van de huid met dode zeezout
- de honing massage
- restjes honing verwijderen met olijfolie zeep
- huidverkoeling met limoenwater

Deze massage boekt u voor  €37,50

Het is mogelijk om een pakking op de rug als extra verzorging te nemen deze kost €5,-

Ook is het mogelijk om deel massages te krijgen. Bijvoorbeeld een gezichtsmassage voor het verminderen van de rimpeltjes. De gezichtsmassage boekt u voor €25,00

Na afloop van de massage is het belangrijk om veel water te drinken om hoofdpijn te voorkomen!!!!!

Als u last heeft van
- honing allergie
- wonden of huidinfecties
- Ontstekingen en gebruikt u ontstekingsremmers
- koorst
- hoge of lage bloeddruk
- trombose
- vaatproblemen
Bent u zwanger of jonger dan 15 jaar
Dan kunt u helaas de massage niet ondergaan.

Gebruikt u anti-depressiva of heeft u diabetes meld dit bij het maken van de afspraak.